pátek 20. září 2019

Soutez 2 - Vyhlaseni vyteze a vase ulovky :-)

Tak pratele, a mame tu ten dlouho ocekavany okamzik, na ktery jste se jiste vsichni tesili. Respektive vsichni, kdo se zucastnili nasi druhe souteze. Koukal sem na vase fotky, co jste mi poslali. No ne teda vsichni, nekteri je davali jen do FB skupiny, ktera opet sledovala nasi letosni plavbu, ale zvazoval sem z ceho teda budu vybirat, jelikoz v podminkach souteze bylo, ze se maji fotky posilat na muj email. Kazdopadne jelikoz vitez je tak jako tak jednoznacny, tak uvedu vysledky z mailu a ze skupiny, kolik se mi teda ve finale seslo nakonec fotek. Musim rici, ze jsem cekal hojnejsi ucast, ale tak treba priste :-)


Takze tady jsou vysledky

1. misto - 43 fotek z 13 mist - pani Fanka

2. misto - 16 fotek z 3 mist - pani Wilhelmina
3. misto - 6 fotek z 2 mist - pan Grzegor
4. misto - 4 fotky z 1 mista - pan Miroslav
5. misto - 3 fotky z 1 mista - pan Dan
6. misto - 24 fotek z 1 mista - pan Boudewijn (holandsky fanousek, co nas poctil svoji navstevou :-) )



Vitezi gratuluji a ostatnim dekuji za ucast. Konecne mohu take zverejnit nejakou fotku, na co se muze vyherkyne tesit. Coz jsem nemohl pri vyhlasovani souteze, jelikoz se jedna o veci, ktere jsem nasbiral pri nasi ceste :-). Jak jsem jiz psal v uvodniku souteze, dulezite bylo pocet mist, ne pocet fotek. Pani, vas kontaktuji a domluvime se na predani vyhry :-).




Jeste jednou vsem dekuji za ucast a zde par fotek z vasich ulovku.

Komora Sulfeld


Wolfsburg

Minden

Ryn








Emmerich


Tolkamer


Roermond


Maastricht

Dinant

Terneuzen


Vianen


Loosdrecht See

Elmero

Harderwijk











2 komentáře:

  1. Tak tohle jsem opravdu, ale opravdu nečekala. Děkuji za výhru, jsem poctěna, diabetes nemám a dietu nedržím, tak co :D

    OdpovědětVymazat