čtvrtek 5. září 2019

Plavba 05.9.2019 komora Drentse - De Punt

Dnes to slo jako po dratkach. Vyjeli jsme rano z kotviste a projeli komoru. Dostali jsme se do mest Smilde, coz je krasna oblast, ja bych rekl obestavenej kanal, protoze zde jsou na kazde strane kanalu jenom jedna rada domku a pak jsou pole a pastviny. Tak to jsme dojeli az do Assenu, kde jsme si pockali na komoru, protoze samozrejme sem se trefil do poledni pauzy. Po pouze jsme projeli komoru a jeli dal. Chtel sem dojet pod Groningen a zde to zapichnout, coz nam vyslo :-).
Dneska mi prislo, ze byl zase Duben, protoze pocasi bylo doslova Aprilove.

Zitra dojedeme do Groningenu a jak sem psal, odsud pojedeme na Veendam. Jenze jelikoz za Veendamem na kanalu Stadkanaal v nedeli neproplavujou, tak mame trochu casu. V nedeli bychom zrejme projeli jen Veendam dolu a na Stadkanaal bychom pokracovali v pondeli. Tudiz se nakonec precijenom podivame do Groningenu do me oblibene mariny Rietdiep. Zde asi vypnu stream, kvuli okolnik kotvicim lodim.

Žádné komentáře:

Okomentovat