neděle 1. září 2019

Plavba 01.9.2019 Lossdrechtsee-Eem

Tak jsme zas dneska popojeli. Sice sem myslel, ze tak daleko nedojedu, ale nakonec to vyslo a podarilo se mi dojet az na kanal Eem, kde kotvime ve zdejsim kotvisti. Plavba byla dopoledne zase prijemna, jelikoz jsme pluli opet krasnejma vesnickama a tak bylo stale na co koukat. Jelikoz se mi nechtelo ve meste Weesp cekat az mi zvednou most, tak jsem se zkusil protlacit pod mostem. Informace se ruznily, ale dulezite bylo, ze most byl 3,8 metru vysokej, takze to bylo zase hodne na tesno, ale zadarilo se. Premejslel sem, ze zakotvim ve meste Muiden, ale kdyz jsme prijeli do mesta, tak jsem zjistil, ze zde dneska nezakotvim, takze jsme vyjeli na Ijmeer a puli jsme dal. Foukal......



 vitr, takze to bylo trochu rozhoupany, ale slo to. Tady to je pro nas docela nuda, jelikoz to jsou velke vodni plochy a tak krome vln neni na co koukat. Dal uz se zaliv zuzoval a tak uz to nebylo tak rozvlneny, ale stale to je o tom, ze se to musi odsedet a ukusovat kilometr po kilometru. Takto vecer dojizdime az na kanal Eem, kde chci dneska zakotvit. Jsme zakotveni a uzivame si vecera. Najednou se za lodi objevil pan a pta se, jestli sem Tomas. Rikam jo. Jee to jsem rad, ze sem vas tu chytil, sleduju vas prenos a je to perfektni. No abych to zkratil prokecali jsme celej vecer a bylo to prijemny, kdyz clovek slysi, ze to co dela nekoho jinaho bavi sledovat a dekuje mi za prenos, ze do mist kudy jsme pluli se jeste nepodival a tak je rad, ze se sem podival aspon pres mou kameru :-). Dekuji moc za navstevu a samozrejme, jak jsem psal, toto potesi :-).

Zitra pojedeme dal a asi se zastavime v mestecku Harderwijk, kde je pry kasne kotveni a jelikoz je zde nedaleko obchod, tak bych doplnil nejake zasoby. Uvidime, jak se mi bude chtit a jak se vyvrbi situace, jestli zde zustaneme na noc, nebo popojedeme jeste kousek dal.

Prenos zatim dneska bezel, tak snad zitra pobezi zas :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat