úterý 3. září 2019

Plavba 03.9.2019 Harderwijk-Meppel

Dnes mi plan vysel. I kdyz sem tomu neveril, tak se mi podarilo dostat do Meppelu. Jako trochu sem si pohraval s myslenkou, ze bych se dostal jeste nad komoru, ale tady dal ty komory co nas zejtra cekaj, fungujou jen do 17:00, takze ke komore jsme prijeli nekde za pet minut pred patou a to uz bylo pozde.
Jinak plavba az za Elburgu byla nuda. Siroke plane a na brezich skoro nic. Takze kdybych toto jel nekdy priste, tak to vezmu stredem ostrova z Almere do Dronten. Kazdopadne za Elburgem jsme se jiz napojili na zkratku, ktera vede na reku Ijseel. Tento kanal byl letos zacatkem leta otevren a je to parada. Sice tu maj omezenou rychlost na 6km/h, ale tak zase :-). Mosty jsou cca 4 metry, takze v pohode. Dojeli jsme az.....



 na Ijseel a zde vyjeli na hlavni tok. No zde uz jezdej nakladaky a proste je to siroka reka, takze nic moc. Jedine zpestreni bylo mesto Kampen, ktere je jiste krasne zevnitr, ale i z venku. Kousek nad timto mestem jsme se napojili zase na dalsi kanal, se kterym jsme se dostali na Zwaarter meer, takze to byla zase zkratka :-). Sice na poslednim kousku jezera to bylo s hloubkou na tesno, ale jeste sem mel par centaku mista :-). Z jezera jsme dojeli do Zwaartesluis a odsud uz do Meppelu, kde jsem dojel az ke komore nad mestem. Docela jsem v soku, ze zde nikdo neni. Koukal sem, na tabuli na komore, jestli neni odstavena, ale nic tu o tom neni, tak snad je to jen dusledek toho, ze je po sezone a uz zde nikdo nejezdi.

Zitra pojedeme dal smer Assen a Groningen. Ma ale prset a bejt hnusne, takze uvidim, kam dojedeme, dokud nas pocasi neodradi.

Žádné komentáře:

Okomentovat