pátek 18. května 2018

Den 18.5.2018

Wesel - Tolkamer (50km)

Dnes ranni rozcvicka a zase houpacka na Rynu :-)
Tak jsem si rano vse pripravil, jdu vytahnout kotvu a ....... a nic. Navijak nefunguje. Elektrika do nej sla, ale proste jenom cvaka rele. Chvili jsem si s tim hral, ale proste sem jej nepresvedcil, aby mi ten retez namotal, takze jsem si vzal rukavice a kotvu tahal rucmo. Mno docela pekna ranni rozcvicka, co vam budu povidat. Kazdopadne se podarilo odkotvit a nasledovalo napojeni na Ryn a plavba dale po proudu. Zase jsme si uzili par morskych vln, ale odpoledne dorazime k mestecku Tolkamer, kde je jezero spojene s Rynem a na nem marina, kde dnes prenocujeme. Prijezdem do Tolkameru se jiz take dostavame na holandske uzemi, takze musim prehodit vlajky, abych neurazil :-). V pruplavu na jezero je take lodni cerpacka, takze jelikoz je cas a cerpacka je otevrena, tak zde stavim a doplnim par litru nafty do nadrzi. No par, par set litru :-). Nadrze jsou zase plne a tak jedeme do mariny. Zde nas jiz u vjezdu vita hafenmajstrova a domlouvame se, kde muzeme zakotvit, ktere misto je volne. Jsme zakotveni a jdu vyridit zase nejaky nakup. Vecer se koukame na navijak a zjistuju, ze se do prevodovky dostala voda a je vyrezle lozisko, takze v nedeli chci zustat na dalsim jezere co mame po ceste, zkusime to rozhejbat, pokud se nezadari, tak si nekde obejdnam novy a bude pokoj.

V prave casti stranky v menu jsem pridal mapu plavby. Zde je mozna na mape po rozkliknuti sipky v pravo, vyhledat trasu plavby dle jednotlivych datumu. Obcas mi to ale nechce vyhledat. Pri hledani odskrtnete display autotrack.

Zitra nas tedy ceka jeste asi 5 km po Rynu, z nej odbocime na Ijseel po kterem pojedeme asi deset kilaku a pote sjedeme na Nederrijn, ktery vede paralelne s sirokym tokem Ryna do Rotterdamu. Chtel bych dojet do Maurik, kde je dalsi velke jezero, tak uvidim jak to zvladneme.






Žádné komentáře:

Okomentovat