pátek 24. srpna 2018

Den 24.08.2018 Tegeler See - Niederheide

Tegeler See - Niederheide (3989 km celkem)

Dnes jsem rano volal zastoupeni Volvo zde jedaleko a domlouval se na dodani potrebnych dilu ja opravu. Dily bohizel nejsou skladem a musej je objednat z centralniho skladu, coz bohuzel znamena, dodani cca do tydne. Doufam, ze do tydne znamena maximalne a ze to bude driv. Kazdopadne toto neovlivnim. Takue se tedko budeme poflakovat tady po jezerech a budu cekat na email ohledne dilu. Chtel jsem jet na Muritz. S jednim motorem se samozrejme jet da, pri jizde jede clovek jenom trochu pomalejc, ale rozdil je znat pri kotveni nekde u mola. To jsem jak bez ruky a jeste diky vyoseni motoru se lod hodne blbe ovlada. Takze pockame jestli klapnou dily, ten tejden uz me nevytrhne a pujde to opravit. Pokud ne, tak to asi poresim zaloznim resenim, ktere me v noci napadlo a zkusime jet dal.
Dnes jsem se jel podivat kousek po Havel. Tato reka vede do reky Odra v Polsku, takze zde jezdej nakladaky a zatim co jsem potkal, tak samozrejme vse Polsky. Jinak je zde docela klid, obcas nejaky sport, nakladak a krasna priroda. Jedu devet a pul, coz mi akorat vychazi na optimalni otacky motoru a stejne je zde povolena maximalne devitka, takze to nechci hnat vic. Prijizdime k mestu Niederheide, kde je takova prijemna marina a maji zde i benzinku. Nafru jeste brat nebudu, ale vetsinou tam maj i odsavacku na vodu co bejva v lodi pod motorama. Jelikoz tam bejva i olej, tak to musi byt specialni odsavacka. K memu prekvapeni mi Hafenmajstr sdeluje, ze tohle tady nemaj, ze likvidace kvuli olejum je draha a tak to tu nevedou. No skoda, v Holandsku to maj na kazdem rohu a koukam, ze tady to bude problem. Tak se neda nic delat, musim zkusit jinde. Zustavame zde ale pres noc a vecer si davame luxusni veceri :-).

Zitra pojedeme zpet a uvidim kde to zapichnem, jestli zase na jezere, kde jsme byli vcera, a nebo projedeme komoru a hodime to az na jezera pod komorou.



Žádné komentáře:

Okomentovat